måndag 24 september 2012

13. Denna vecka

Jag brukar ha otur med avsnitt/kapitel/sida 13 i mina projekt, fast det här verkar lätt. Kanske blir litet kort.

Den här veckan har jag planer på att träffa min kusin och se på "They speak so fast but they speak so true" Gilmore Girls så mycket som möjligt. Jag vill att hon ska lära mig uppskatta hösten, den här sitta och smutta te i värmen medan stormen rasar utanför fönstret-grejen. Min grej är mer att gå ut i stormen och leta efter något och låta regnet dölja mina tårar och sådär. Jag vill uppskatta naturen även när den river av en kläderna och smäller en i ansiktet och spottar i ens hår. Särskilt då.

Fast innerst inne vill jag väl bara lida för att sedan uppskatta teet och soffan efteråt. Det är bara det att jag hellre brottas med moder natur hela natten än dricker te ensam. Jag har fortfarande mycket att lära mig om att inte vara ensam.

Mitt namn är Emil Wikström och jag vill lära mig allt om att inte vara ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar