torsdag 26 april 2012

Saker som involverar mig

Hur skakar du hand?
Jag har inget eget handslag. När jag ska skaka hand blir jag hypersjälvmedveten och försöker studera och lära mig av och anpassa mig till den jag skakar hand med, så det slutar med att jag antingen försöker förutsäga hur de vill att jag ska göra eller kopiera dem.

Hund eller katt?
Jag gillar dem precis lika mycket. Jag tycker katter reflekterar min självständighet och nyfikenhet medan hundar reflekterar min lojalitet och grupptillhörighet, och jag ser ingen konflikt i att sträva efter alla de sakerna. I rent praktiska termer brukar katter inte döda lika många människor som hundar, men blindhundar och räddningshundar kompenserar det ganska bra.

Är ditt högra eller vänstra öga dominant? (Om du ska skjuta pilbåge är det viktigare än vilken hand som är dominant.)
Inget av dem. Jag kan växla fram och tillbaka nästan hur lätt som helst.

Favoritmat?
Kyckling. Det smakar som allt annat.

Hur dansar du?
Inte särskilt bra, men jag dansar lika fult full som nykter och vilken dans jag än försöker.

10 oväntade saker du aldrig har gjort?
Jag har aldrig piercat någonting, tatuerat mig, betalat för en hårklippning, frivilligt burit slips, fluga, smycken, juveler eller egentligen någon slags utsmyckning utan komisk eller politisk avsikt.

Jag har aldrig komponerat en sång, frågat chans på någon, tagit på mig en skuld jag inte vetat hur jag skulle betala eller spytt av någon annan anledning än att jag haft någonting olämpligt i min mage.

10 oväntade saker du har gjort?
Jag har fått en benbit transplanterad från min höft till min tumme, rymt hemifrån för att söka lyckan i Amerika, sprungit ut mitt i natten bara för att leka i regnet, fått betalt för att vara rolig, tillfredsställt en kvinna över Internet utan några andra medel än det skrivna ordet, förlorat i armbrytning mot Armbryterskan från Ensamheten, fallit fem meter från ett träd fastknuten i en gunga, räddat någon från att träffas av en snett kastad kniv genom att stoppa den i luften, fått frisedel från lumpen på mindre än tre timmar och konverterat tre personer till "browncoats".

Mitt namn är Emil Wikström, och jag missbrukar listformatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar